wtorek, 17 lipca 2012

Labradoryt w ażurach


 Mój ulubiony srebrny naszyjnik z labradorytem. Chociaż nie na każdą okazję to idealnie w moim stylu :) Piękna, duża kropla iskrzącego labradorytu otoczona została ażurowym wzorem. Całość wykonana ze srebra próby 925 i 999, które zostało zoksydowane i wypolerowane na wysoki połysk. Szkicując projekt myślałam, że wykonanie go zajmie mi dużo, dużo czasu, ale zrobiłam go nadspodziewanie szybko. Srebro właściwie samo układało mi się w rękach. Naszyjnik jest lekki i delikatny, a zarazem wyrazisty.


5 komentarzy:

OxiGra pisze...

PRZEPIĘKNY naszyjnik!!! Cudownie tworzysz! Szczerze podziwiam....

Jubilerski blog pisze...

Witam. Bardzo ładnie skomponowany labradoryt ze srebrem. Mam pytanie. Prowadzę bloga na temat szeroko pojmowanego jubilerstwa i szykuję się do napisania artykułu o labradorycie. Czy mógłbym w tym artykule zamieścić zdjęcie, którejś z Pani prac z tym kamieniem? Proszę o info na jubiler-lublin@wp.pl

Natalia pisze...

Piękne, oto przykład jak powinna wyglądać ekskluzywna biżuteria.

Katarzyna pisze...

Przepiękny naszyjnik... :)

Ewelina BellArt pisze...

Dziękuję bardzo. To mój ulubiony naszyjnik. Mam do niego ogromny sentyment :)