wtorek, 15 maja 2012

Setka :)

Nawet nie spostrzegłam kiedy "stuknęła" mi 100... oczywiście 100 postów :). Teraz wypadałoby świętować  no ale niestety chroniczny brak czasu mi na to nie pozwala. 
W tym tygodniu wyjątkowo dużo się dzieje. Kilka projektów czeka na wykończenie, zamówienie specjalne dla klientki, a do tego od czwartku wybieram się na targi jubilerskie Jubinale do Krakowa (podczas których nie zamierzam oczywiście próżnować :) ). Przy okazji pobytu w tamtych stronach również czeka mnie szereg spraw do załatwienia m.in. odbiór mojej nowej "zabaweczki" :) polerki bębnowej Lorton 3A. Już nie mogę się doczekać i  mam nadzieję, że inwestycja się opłaci.
Ale żeby nie było za pusto to już wstawiam kilka zdjęć najnowszych prac:

Naszyjnik z bursztynem i srebrną różą.

 Pierścionek z ametystem i zdobioną obrączką.