wtorek, 26 listopada 2013

Nowa, ulepszona odsłona mojej strony


Od jakiegoś czasu pracowałam nad ulepszeniem mojego sklepu internetowego www.bell-art.pl. Było kilka dni kiedy od rana do wieczora siedziałam nad tym wszystkim i jeszcze trochę, a miałabym przed oczami tylko jedno wielkie WWW, ale udało się :).

Kilka najważniejszych zmian to:
- wprowadzenie tzw. szybkich płatności poprzez system Przelewy24
- sama procedura zamówień również odrobinkę się zmieniła: przy zamówieniu pojawia się bardziej przejrzysty formularz, a po zakupie na podany e-mail wysyłane jest potwierdzenie z dokładnym podliczeniem i instrukcjami co dalej
- zmieniły się opcje wysyłki:  jest ich więcej i są tańsze :)
Poza tym pojawiło się kilka usprawnień dla mnie i kilka poprawek "kosmetycznych".

Zapraszam do zaglądania no i zachęcam do zapisania się na newsletter, aby otrzymywać najświeższe informacje o nowościach, promocjach i wydarzeniach w których uczestniczę.